a little bad dancer'

Kom precis hem och fryser hur mycket som helst så inlägget blir kort, måste koka te sen lägga mig under täcket! haha.
I alla fall, bloggat har legat nere sen i torsdags ser jag oh så ska det inte bli igen! Jobbigt att jag inte kan blogga när jag är ute för min mobil dör hela tiden. Hatar batteritiden på alla mobil numera, de va bättre förr.
I fredags så hämtade Robin mig efter skolan sen drog vi och hämtade Phille, klockan var inte så mycket så vi drog hem till mig ett tag. Sen var vi typ ute hela kvällen, tror att alla ungdomar med körkort är extremt glada då snön har kommit  Det var i alla fall hur många bilar som helst som var ute och sladdade osv, bland annat Robin haha. Kom hem runt 2 tiden och däckade direkt.

Jag vaknar av att Basse ringer och ber mig komma ut, så de var bara att dra på kläderna och gå ut och sprayfärga fälgar.. 
Har varit ute och åkt fram till nyss typ, socialat oss med andra bilar. Bjuder inte på några bilder just nu, men har haft med mig kameran både igår och idag så antar att en bildbomb kommer imorgon när jag orkar lägga över bilderna! Godnatt peps 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0