dagens'

dagens humör: Glad!

dagens mående: Great!

dagens borde: fortsätta städa

dagens frisyr: sovit med uppsatt så just nu väldigt ruffsigt, men ska fixa iordnig mig ikväll.

dagens smink:  typ samma som ovan, har kvar sminket från igår, men ska tta bort oxh göra o sen!

dagens klädsel: Just nu mjukis och tshirt, senare blir det jeans och ngn tröja.

dagens planer:  Nu städa, sen träffa friendos!

dagens vill ha: Nya kläder hehe. Pengar

dagens fundering: Ingenting vad jag kan komma på nu.

dagens beroende: musik!!!!!! har nog lyssnat på musik konstant nu sen jag vaknade.

dagens tråkigaste: Kan faktiskt inte komma något just nu, är på för bra humör för det!

dagens längtan: Träffa kompisarna antar jag.

dagens super längtan: JULAFTON HIHI

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0