let the rain wash away'

Godmorgon! Fråga mig inte vad jag gör vaken nu när jag är ledig idag, ska snart att försöka sova igen, ville bara blogga lite på först.

Hade världens mysigaste dag igår typ.. hade lite gäster så det stog all möjlig julfika framme haha, då kommer kakmonstret fram i mig  Nej men sen klockan 6 när alla hade åkt så beställde vi chinamat, var huuur gott som helst! Har inte ätit det på jättelänge. Sen gick jag och syster ner på mitt rum och kollade på film tills vi somnade. Men duktiga jag lyckas somna med kläder på + lampan tänd. så har vaknat och somnat om flera gånger idag. Kan vara därför jag är vaken nu, för att jag inte har fått en ordentlig sömn överhuvudtaget. 
Just det, lovade ju er bildbomb från helgen, men hann aldrig att fixa det igår, men bilderna kommer upp idag! Så håll utkik hiho! Nu ska jag att försöka sova ett tag.
Orkar inte leta efter bild till detta inlägg, sorry.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0