lets pretend them'

Försökte mobilblogga förut i skolan idag men appen ville inte funka, så därför bloggandet har blivit lite dåligt senaste tiden :/
I alla fall, bloggade ingenting i onsdags eftermiddag heller för jag behövde spara batteri på mobilen, istället för att åka hem efter skolan som jag skrev i senaste inlägget att jag skulle göra så träffade jag boysen och Jossan istället. Hade jag åkt hem så hade jag däckat direkt med tanke på att jag dygnade natten mellan tisdag och onsdag. Och då hade jag inte kunnat sova på natten. Haha vet inte om ni fattar vad jag menar, känns som om jag har skrivit jätte virrigt?! 
Idag har jag typ inte gjort ett skit förutom skolan. Åkte hem och typ kollade på TVD sen somnade runt 9 kanske, och vaknade för en timme sen...                Bilder ifrån lektionen idag
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0