shine bright like a diamond'

Morning peps! Jag vaknade vid typ 7 tiden och hoppade in i duschen dirket, och nu är jag påklädd och allt, är med andra ord klar för att gå till spånkan, men jag börjar klockan 10 och min spårvagn går inte fören om en timme typ. Så nu är frågan vad fan jag ska göra under timmen som är kvar...? Haha det är verkligen inte ofta jag har tid över efter att jag är klar med andra saker haha. Nej men jag får väll komma på något!
I alla fall, börjar somsagt klockan 10 med nagel lektion, eller vad man ska kalla det. Jag hoppas att någon kan lägga en förstärkning på mina naglar, mina egna naglar är väldigt långa och jag vill inte att dom går av. Så om någon i klassen läser detta och inte har någon annan att göra naglar på så vet ni vad ni vad jag vill ;) haha!
Saknar mina fina röda naglar som Linnea gjorde på mig för några veckor sedan :( På bilden ser dom dock inte alls lika fina ut som dom gjorde i verkligheten.
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0