#villhameralov

Ser att jag inte bloggat ett skit på hela lovet, dåligt av mig men känns inte bra att blogga om man inte har något att blogga om liksom! 
Iallafall, slänger in lite onödig info hehe, känns skit att inatt var första natten jag sov själv på typ 2 veckor haha, har nästan varje natt haft folk här! 
Har ångest över att skolan börjar imorgon... Vill verkligen ha mera lov och spendera tid med världens bästa vänner! Tror faktiskt inte att jag någonsin har haft ett bättre jullov, både julafton och nyår har bäst. Alla andra dagar har vi haft så jävla kul! 
Nu kom pappa hem så hinner inte blogga mer, ska iväg till gymmet. Nu är äntligen träningsvärken borta så idag ska jag köra på hårt! 
C' ya ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0